نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی ده قطب الدینی، محمد نقش برازش تکلیف- فناوری و سازه‌‌های مدل پذیرش فناوری در پیش‌‌بینی کیفیت تدریس معلمان دوره‌ی متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 39-50]
  • احمدی ده قطب الدینی، محمد نقش باورهای رفتاری، باورهای هنجاری و خود پیروی در پیش‌بینی سازه‌های مدل پذیرش فناوری دیویس در بین معلمان متوسطه [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 25-36]
  • اعراب شیبانی، خدیجه چالش‌های آموزش مجازی در ایام کرونا براساس تجارب زیسته معلمان [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 1-12]
  • افتخاری، جابر بررسی عوامل رسانه‌ای مؤثر بر افزایش خیانت اینترنتی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 63-74]
  • افتخاری، جابر شناسایی مقوله‌های کم‌رویی به‌عنوان یکی از عوامل اختلال تحصیلی دانش‌آموزان در دوران آموزش مجازی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 15-24]
  • افتخاری، حجت واکاوی تجارب زیسته دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی(LMS)دانشگاه فرهنگیان [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]
  • السادات حقیقی، فهیمه امکان‌سنجی بین‌المللی‌ شدن برنامه درسی رشته‌ی علوم تربیتی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 29-46]

ب

  • بیدالهی منصوریه، کیوان چالش‌های آموزش مجازی در ایام کرونا براساس تجارب زیسته معلمان [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 1-12]
  • بکری زاده، حکیم نقش سواد دیجیتال بر پذیرش فناوری در کتابداران دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 27-38]

پ

  • پارسائیان، مریم نقش میانجی معماری دانش منابع انسانی در رابطه بین شایستگی دیجیتالی و عملکرد نوآورانه معلمان مقاطع ابتدایی شهرستان یزد [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 57-68]
  • پرسته، فاطمه امکان‌سنجی بین‌المللی‌ شدن برنامه درسی رشته‌ی علوم تربیتی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 29-46]
  • پناهی، مریم نقش سواد دیجیتال بر پذیرش فناوری در کتابداران دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 27-38]

ت

  • ترابیان، پریسا تأثیر استفاده از برنامه روستا استون بر یادگیری واژگان زبان انگلیسی در دانش‌آموزان دختر پایه هفتم شهر کرج [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 45-56]
  • تکلو، فاطمه تأثیر استفاده از برنامه روستا استون بر یادگیری واژگان زبان انگلیسی در دانش‌آموزان دختر پایه هفتم شهر کرج [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 45-56]
  • توکلی، سمیه شناسایی مقوله‌های کم‌رویی به‌عنوان یکی از عوامل اختلال تحصیلی دانش‌آموزان در دوران آموزش مجازی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 15-24]

ج

  • جمالوندی، بهزاد نقش سواد دیجیتال بر پذیرش فناوری در کتابداران دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 27-38]

ح

  • حاجتی کاجی، حسین ارزیابی وضعیت کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در فرآیند یاددهی و یادگیری مدارس هوشمند به روش آمیخته: مطالعه‌ی موردی (معلمان مدارس هوشمند شهرستان اردل) [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 11-26]
  • حسینی، راضیه بررسی رابطه‌ی اختلالات بالینی و سبک‌های فرزندپروری با وابستگی به بازی‌های کامپیوتری در دانش‌آموزان متوسطه‌ی اول شهر نی‌ریز [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]
  • حسن شاهی، محبوبه تجربه زیسته معلمان مقطع ابتدائی از عناصر و مولفه های برون مدرسه ای موثر برکلاس مجازی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 69-84]

خ

  • خالقیان، فاطمه نقش باورهای رفتاری، باورهای هنجاری و خود پیروی در پیش‌بینی سازه‌های مدل پذیرش فناوری دیویس در بین معلمان متوسطه [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 25-36]
  • خیرخواه، باهره بررسی رابطه‌ی اختلالات بالینی و سبک‌های فرزندپروری با وابستگی به بازی‌های کامپیوتری در دانش‌آموزان متوسطه‌ی اول شهر نی‌ریز [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]
  • خسروی، محبوبه ارزیابی وضعیت کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در فرآیند یاددهی و یادگیری مدارس هوشمند به روش آمیخته: مطالعه‌ی موردی (معلمان مدارس هوشمند شهرستان اردل) [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 11-26]
  • خلیلی فخرآبادی، فاطمه نقش برازش تکلیف- فناوری و سازه‌‌های مدل پذیرش فناوری در پیش‌‌بینی کیفیت تدریس معلمان دوره‌ی متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 39-50]

د

  • داودآبادی فراهانی، ریحانه امکان‌سنجی بین‌المللی‌ شدن برنامه درسی رشته‌ی علوم تربیتی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 29-46]
  • دشتی خویدکی، محمد حسن تاثیر فعالیت های ورزشی همراه با موسیقی بر توجه دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر شهرستان یزد [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 13-22]

ر

  • رضاپور میرصالح، مهدی بررسی نقش یادگیری الکترونیکی در محیط های یادگیری با رویکرد تلفیقی در مدارس مقطع دوم دوره متوسطه ناحیه 2 شیراز [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 53-64]
  • رضایی فرد، اکبر بررسی رابطه‌ی اختلالات بالینی و سبک‌های فرزندپروری با وابستگی به بازی‌های کامپیوتری در دانش‌آموزان متوسطه‌ی اول شهر نی‌ریز [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]
  • رکابدار، قاسم تأثیر آموزش با دانش‌برگ بر انگیزش‌ (درونی و بیرونی) ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 47-56]
  • رمضان پور، فاطمه تأثیر تدریس به شیوه معکوس بر فرسودگی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]

س

  • سجادی پور، فریده سادات تاثیر فعالیت های ورزشی همراه با موسیقی بر توجه دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر شهرستان یزد [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 13-22]
  • سلیمانی، بهاره تأثیر آموزش با دانش‌برگ بر انگیزش‌ (درونی و بیرونی) ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 47-56]

ش

  • شاهمحمدی، انور تبیین ادراک صاحبنظران از نظام آموزش از راه دور بعنوان سازمان یاددهنده با رویکرد پدیدار شناسانه [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 65-78]
  • شریفی، روح اله تأثیر استفاده از برنامه روستا استون بر یادگیری واژگان زبان انگلیسی در دانش‌آموزان دختر پایه هفتم شهر کرج [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 45-56]
  • شکیبا، محمدرضا بررسی عوامل رسانه‌ای مؤثر بر افزایش خیانت اینترنتی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 63-74]
  • شمسی، عرفان واکاوی تجارب زیسته دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی(LMS)دانشگاه فرهنگیان [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]

ص

  • صالحی عمران، ابراهیم تأثیر تدریس به شیوه معکوس بر فرسودگی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
  • صلاحیان، افشین مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی و بازی درمانی بر اختلال یادگیری ویژه ریاضی و انگیزش ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 13-28]

ظ

  • ظریف، ساره تأثیر آموزش با دانش‌برگ بر انگیزش‌ (درونی و بیرونی) ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 47-56]

ع

  • عابدینی بلترک، میمنت تأثیر تدریس به شیوه معکوس بر فرسودگی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
  • علیپور، خدیجه چالش‌های آموزش مجازی در ایام کرونا براساس تجارب زیسته معلمان [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 1-12]

غ

  • غالب برآباد، یاسر تحلیل کتاب فارسی سوم ابتدایی با روش کلوز با رویکرد آموزش مجازی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 65-72]
  • غریبی، حسن مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی و بازی درمانی بر اختلال یادگیری ویژه ریاضی و انگیزش ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 13-28]

ف

  • فاتحی، لیلی تحلیل کتاب فارسی سوم ابتدایی با روش کلوز با رویکرد آموزش مجازی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 65-72]
  • فاضلی، فرزانه بررسی نظام مند نویدها و چالش‌های هوش مصنوعی برای معلمان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 23-44]

ک

  • کریمی باصری، کسری شناسایی مقوله‌های کم‌رویی به‌عنوان یکی از عوامل اختلال تحصیلی دانش‌آموزان در دوران آموزش مجازی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 15-24]
  • کمالی، محمود نقش میانجی معماری دانش منابع انسانی در رابطه بین شایستگی دیجیتالی و عملکرد نوآورانه معلمان مقاطع ابتدایی شهرستان یزد [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 57-68]

م

  • ماندگاری، فاطمه نقش میانجی معماری دانش منابع انسانی در رابطه بین شایستگی دیجیتالی و عملکرد نوآورانه معلمان مقاطع ابتدایی شهرستان یزد [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 57-68]
  • محمدی، فاطمه بررسی نقش یادگیری الکترونیکی در محیط های یادگیری با رویکرد تلفیقی در مدارس مقطع دوم دوره متوسطه ناحیه 2 شیراز [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 53-64]
  • محمودی، مهدی تعیین میزان مطلوبیت یادگیری الکترونیکی مدارس مبتنی بر برنامه شاد بر اساس مدل مرجع طراحی آموزشی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
  • مسلمی، فهیمه تحلیل کتاب فارسی سوم ابتدایی با روش کلوز با رویکرد آموزش مجازی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 65-72]
  • مطلبی نژاد، علیرضا بررسی نظام مند نویدها و چالش‌های هوش مصنوعی برای معلمان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 23-44]
  • منصوری، سیروس ارزشیابی فرایند یاددهی-یادگیری آموزش‌‌های مجازی مبتنی بر الگوی تایلر در مدارس ابتدایی استان فارس [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 57-64]
  • منفرد، افشین ارزشیابی فرایند یاددهی-یادگیری آموزش‌‌های مجازی مبتنی بر الگوی تایلر در مدارس ابتدایی استان فارس [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 57-64]
  • موسوی، لعیاسادات نقش میانجی معماری دانش منابع انسانی در رابطه بین شایستگی دیجیتالی و عملکرد نوآورانه معلمان مقاطع ابتدایی شهرستان یزد [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 57-68]

ن

  • نادریان، آرام مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی و بازی درمانی بر اختلال یادگیری ویژه ریاضی و انگیزش ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 13-28]
  • نجفی، حسین بررسی رابطه‌ی آموزش ترکیبی و احساس عدم پذیرش با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه پیام نور با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 1-10]
  • نعیمیان، ارغوان تاثیر فعالیت های ورزشی همراه با موسیقی بر توجه دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر شهرستان یزد [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 13-22]
  • نوائی، الهام بررسی نظام مند نویدها و چالش‌های هوش مصنوعی برای معلمان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 23-44]
  • نوری، پیام مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی و بازی درمانی بر اختلال یادگیری ویژه ریاضی و انگیزش ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 13-28]
  • نوروزی، رضاعلی بررسی عوامل رسانه‌ای مؤثر بر افزایش خیانت اینترنتی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 63-74]

ی

  • یاوری، فاطمه تاثیر فعالیت های ورزشی همراه با موسیقی بر توجه دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر شهرستان یزد [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 13-22]